Direktlänk till inlägg 25 oktober 2007

En liten berättelse

Av Fredrik - 25 oktober 2007 16:31

Välkommen in till Fredriks blogg

Denna blogg som Fredrik har skrivit har nu funnits ett tag och Fredrik tyckte att det var dags att fira. Så därför släpper Fredrik nu ner ett rep!

(trumvirvel) Ja och där kopplade du det låga skämtet.

Fredrik är en ambitiös person, som uppdaterar denna blogg nästan varje dag. Bloggen uppskattar detta och det gör även du som läser den, annars skulle du inte vara här just nu och fördriva din tid, på att just sitta här och läsa dessa ord. Känner du dig patetisk eftersom du läser detta nu, så är det helt okej. Då har du lika lite att göra som alla andra som läser detta. Så du är inte ensam.

Det skrivs mycket bra saker här, såsom vad som händer i Fredriks liv, vad som händer i världen och vad Fredrik vänner och bekanta tycker och tänker om Fredrik. Det är mest kommentarer, men Fredrik kan även citera.


Varför Fredrik just nu skriver i tredjeperson har jag absolut inget att göra med, så det är alltså inte killen i filmen som är tjejen som har tvingat pappan att skriva brevet. Så anklaga inte henne för att vara den som är den som gör att den inte vet.


Vad som för övrigt har hänt i Fredriks liv idag är att han har klivit ur sängen i morse, ligga pigg som vanligt klockan 08,03. För att uträtta vissa bestyr såsom tandborstning, påklädnad och dusch. Detta klarade Fredrik idag, helt på egen hand. En varm applåd!

Att Fredrik sedan fick sätta sig i en kall bil för att bege sig till sin arbetsplats, var inget Fredrik uppskattade. Fredrik hade hellre legat kvar i sin säng och sovit en stund till. När Fredrik väl kom till jobbet så var det bara att sätta igång att jobba direkt. Fredrik jobbar väldigt hårt. Fredrik tittar även på film medans han jobbar. Eller rättare sagt mellan kundsamtalen. Det är något som Fredrik uppskattar på sitt arbete, att titta på film och att skriva i bloggen. Fredrik tycker även om sina lunchraster.

Då får Fredrik äta mat och behöver inte tänka på sitt jobb. Han gör det gärna med sina arbetskamrater. Just nu sitter Fredrik i telefonkö till support, det är en lång kö. Fredrik ser inte kön utan han hör den bara i sitt öra, som han snart kommer att få nersatt hörsel  på. Visst är det säkert 30 år dit, men eftersom Fredrik blickar mot framtiden så vet han att han kommer att få det.

Ikväll skall Fredrik i vanlig ordning ha träning. Det är som tränare.

I helgen skall Fredrik åka med laget han tränar till Kramfors. Storstan.

Fredrik hatar Kramfors. Han tycker att alla som bor där är inavel.

Nu kom Fredrik fram till supporten så nu måste ha sluta skriva.

Fredrik tackar för att du läser och hoppas att du fortsätter att följa hans blogg, som växer med storsteg.


Tack på Fredriks vägnar

Eder egna // Fredrik

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrik - 8 februari 2009 21:35

Ja, det är sant såsom rubriken lyder. Detta blir det sista inlägget på den här bloggen från mig. Men det kommer inte att vara det sista jag bloggar. Nej nej, ni behöver inte få en hjärtinfarkt, panikångest och hela den biten. Ni kommer fortfarande at...

Av Fredrik - 6 februari 2009 21:49

Nej men hej. Det var ett tag sedan nu va? Ja, jag vet, ni har checkat in här med förhoppningarna om att jag skrivit något nytt. Nu har det ju inte direkt varit så. Jag har inte haft så mycket att skriva om direkt. Inte mycket som har hänt sedan sist...

Av Fredrik - 2 februari 2009 13:35

Jaha, då var man här igen då. Tiden går ju som ni alla vet framåt. Det gör väl min träning också, men med vissa konsekvenser. Var och spelade basket i fredags, (fortfarande inte med det basketlag, som jag så småningom skall försöka lokalisera) efter ...

Av Fredrik - 29 januari 2009 14:09

Yes, Ume bo:n är tillbaka in action. Jag känner att jag måste dela med mig utav gårdagens händelse. Det började med att jag begav mig till IKSU, för att träna lite. Väl där så såg jag den affischen igen för uttagning för basketlaget. Dom hade ju fakt...

Av Fredrik - 26 januari 2009 21:52

Yes, då har man lagt ner lite stålar på ett gymkort. Inte vilket gymkort som helst, utan ett gymkort på IKSU. Nordens största gym, med 20 000 kvm, av "lyfta skrot grejjer", träningscyklar, aerobics, basket, bandy, beachvolley-planer. Det är så sjukt ...

Presentation

Omröstning

Kommer 2009 innebära ett bättre liv för dig?
 Bättre liv? Näe skulle inte tro det!
 Ja kanske, om jag nu hade ett liv
 Jag kan ju alltid hoppas!
 Ja, jag kommer att försöka få ett bättre liv
 Självklart kommer det bli bra, vad trodde du?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards