Direktlänk till inlägg 20 januari 2009

Här igen.....

Av Fredrik - 20 januari 2009 14:37

Ja, då var jag här igen då.

Inte så mycket som har hänt sedan senast jag skrev, alltså igår.

Har fått igång 360:n nu, så nu går det att döda lite tid med att spela. Allt funkar klockrent och det känns väldigt skönt att sitta på en 100/100 lina. Kanske dags att bli dump igen? Orkar inte riktigt med det nu dock. Har inte ens fått upp htpc:n ännu. Den står i tv bänken, men är inte alls inkopplad. Känner just nu att jag inte har så stort behov av att koppla in den ännu. Nöjer mig bra med bärbara än så länge.


Imorgon är dagen, kanske dagen D. Näe men det är då det är dags för intervjun till den fina arbetspositionen. Så ni får hålla era tummar för mig.

Det gäller bara att hitta dit också. Inte det lättaste kanske, men jag skall ut och spana ikväll och hitta den bästa vägen dit.


Har faktiskt möblerat om i våran walking closet idag. Det var definitivt nödvändigt. Blev tvungen att flytta ut skrivbordet till sovrummet, där två datorer skall stå istället. Så nu får nog alla kläder plats. Dock så uppstår det ett problem med fåtöljen. Har inte en blekaste om vart den skall stå nu?

Men det kanske visar sig då allt har kommit på plats på riktigt.

Det är inte så mycket kvar nu att packa upp. Tror det är två lådor ungefär, sedan är det lite småpyssel med ljusstakar och sånt som skall på plats. Samt bästa placering utav de övriga ljuskällorna. För er som inte förstår vad jag menar så syftar jag på lampor.

Sen är det klart. Det skall bli ganska skönt att få bort allt. Känns som om man bott i en flyttkartong nu i snart två veckor. Bar ut ett par idag till förrådet, satan i gatan vad plats det blev i hallen.

Näe lite mat nu, så kanske man orkar ta nya tag.


Får se om jag återkommer senare, annars så läser ni väl imorgon?


MVH // Flyttlådan F

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrik - 8 februari 2009 21:35

Ja, det är sant såsom rubriken lyder. Detta blir det sista inlägget på den här bloggen från mig. Men det kommer inte att vara det sista jag bloggar. Nej nej, ni behöver inte få en hjärtinfarkt, panikångest och hela den biten. Ni kommer fortfarande at...

Av Fredrik - 6 februari 2009 21:49

Nej men hej. Det var ett tag sedan nu va? Ja, jag vet, ni har checkat in här med förhoppningarna om att jag skrivit något nytt. Nu har det ju inte direkt varit så. Jag har inte haft så mycket att skriva om direkt. Inte mycket som har hänt sedan sist...

Av Fredrik - 2 februari 2009 13:35

Jaha, då var man här igen då. Tiden går ju som ni alla vet framåt. Det gör väl min träning också, men med vissa konsekvenser. Var och spelade basket i fredags, (fortfarande inte med det basketlag, som jag så småningom skall försöka lokalisera) efter ...

Av Fredrik - 29 januari 2009 14:09

Yes, Ume bo:n är tillbaka in action. Jag känner att jag måste dela med mig utav gårdagens händelse. Det började med att jag begav mig till IKSU, för att träna lite. Väl där så såg jag den affischen igen för uttagning för basketlaget. Dom hade ju fakt...

Av Fredrik - 26 januari 2009 21:52

Yes, då har man lagt ner lite stålar på ett gymkort. Inte vilket gymkort som helst, utan ett gymkort på IKSU. Nordens största gym, med 20 000 kvm, av "lyfta skrot grejjer", träningscyklar, aerobics, basket, bandy, beachvolley-planer. Det är så sjukt ...

Presentation

Omröstning

Kommer 2009 innebära ett bättre liv för dig?
 Bättre liv? Näe skulle inte tro det!
 Ja kanske, om jag nu hade ett liv
 Jag kan ju alltid hoppas!
 Ja, jag kommer att försöka få ett bättre liv
 Självklart kommer det bli bra, vad trodde du?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards