Direktlänk till inlägg 19 januari 2009

Yrboll i snöväder

Av Fredrik - 19 januari 2009 12:36

Jepp det är jag. Äntligen så lyckades vi hitta till ICA Maxi. Det var typ förbannat enkelt igentligen, man är ju bara lite flummig och när mörkret kryper sig på, så blir man inte sig själv riktigt. Fokuserad och med nya förhoppningar om att komma till ICA, lyckades jag den här gången manövrera bilen helt rätt för att komma dit. Väl där, så var lyckan fullständig. Det var som Kischti skulle sagt, ett hallelulja moment.


Så nästa gång vi skall handla så går det faktiskt att komma dit.

Som ni kanske märkt, så har en dator kommit igång med internet. Dock har jag inte kopplat in de övriga datorerna. Ett projekt som kommer att komma under dagen. Jag kommer även att uppdatera med bilder från lägenheten, så att hela världen kan få se hur det ser ut här.


Just nu känner jag mig väldigt slö och orkar inte att fortsätta packa upp. Blev lite sent igår, eftersom det var amerikansk fotboll på viasat sport. Jag var nästintill i himmelen. Det hade iofs varit ännu bättre att befinna sig direkt på plats. Dessvärre så vann inte mitt lag. (spoilervarning) Philadelphia förlorade mot Arizona. Dock så kommer jag ändå att se fram emot Super Bowl.


Jag tror faktiskt att jag börjar förstå att jag inte längre är bosatt i Sundsvall. Det känns lite underligt. Undra vad det finns att göra här uppe egentligen. Ja visst finns IKSU, Nordens största gym, men sen då? Btw så måste jag ta och ordna ett gymkort där snarast möjligt. Det är riktigt jäkla stort, vi åkte förbi där igår och det man såg genom fönstret var att det var packat till max där inne. Basketplan, beachvolley plan osv.. Det kommer att bli riktigt kul. Jag hoppas att det även finns lite andra fina nöjen att göra häromkring. Längtar numera till sommaren och värmen. Då tror jag att det kommer att finnas ännu mer saker att göra. En cykel måste även införskaffas. Alla cyklar här. Platt som bara den är det här. Knappt en endaste uppförs eller nedförs backe. Perfekt för lite cykling.


Näe dags att göra nytta. Vi ses väl snart igen?


MVH // Per Persson

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrik - 8 februari 2009 21:35

Ja, det är sant såsom rubriken lyder. Detta blir det sista inlägget på den här bloggen från mig. Men det kommer inte att vara det sista jag bloggar. Nej nej, ni behöver inte få en hjärtinfarkt, panikångest och hela den biten. Ni kommer fortfarande at...

Av Fredrik - 6 februari 2009 21:49

Nej men hej. Det var ett tag sedan nu va? Ja, jag vet, ni har checkat in här med förhoppningarna om att jag skrivit något nytt. Nu har det ju inte direkt varit så. Jag har inte haft så mycket att skriva om direkt. Inte mycket som har hänt sedan sist...

Av Fredrik - 2 februari 2009 13:35

Jaha, då var man här igen då. Tiden går ju som ni alla vet framåt. Det gör väl min träning också, men med vissa konsekvenser. Var och spelade basket i fredags, (fortfarande inte med det basketlag, som jag så småningom skall försöka lokalisera) efter ...

Av Fredrik - 29 januari 2009 14:09

Yes, Ume bo:n är tillbaka in action. Jag känner att jag måste dela med mig utav gårdagens händelse. Det började med att jag begav mig till IKSU, för att träna lite. Väl där så såg jag den affischen igen för uttagning för basketlaget. Dom hade ju fakt...

Av Fredrik - 26 januari 2009 21:52

Yes, då har man lagt ner lite stålar på ett gymkort. Inte vilket gymkort som helst, utan ett gymkort på IKSU. Nordens största gym, med 20 000 kvm, av "lyfta skrot grejjer", träningscyklar, aerobics, basket, bandy, beachvolley-planer. Det är så sjukt ...

Presentation

Omröstning

Kommer 2009 innebära ett bättre liv för dig?
 Bättre liv? Näe skulle inte tro det!
 Ja kanske, om jag nu hade ett liv
 Jag kan ju alltid hoppas!
 Ja, jag kommer att försöka få ett bättre liv
 Självklart kommer det bli bra, vad trodde du?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards