Alla inlägg under april 2008

Av Fredrik - 24 april 2008 12:09

Nu då jag är så förbannat aktiv här... NOT!

Så hittade jag något nytt i min mobil.

Jag kommer att posta foton på en annan adress här under sommaren. Åker även till Gbg nästa vecka och kommer att skicka upp kort på bloggen. Dock får ni vara så vänliga och besöka en annan sida för att ta del av min fina vardag.


http://thavenius.blogspot.com


Tack och hej

Av Fredrik - 18 april 2008 10:54

Vår, vår, vår.

Inte som i din och min och våran. Utan som årstiden VÅR.

Solen skiner ute, Kent, Urban, Lasse och Bengt är i full fart med sina traktorer för att sopa rent gatorna utav grus.

Jag har faktiskt inte en blekaste aning om vad dom heter, men jag tyckte att dom namnen lät som personer som jobbar med traktorer och sopar bort grus.

Otroligt mycket har hänt sedan jag skrev sist. Så mycket att jag knappt hunnit med mig själv. Det har ju faktiskt kommit en ny hamburgare på Max.

Så ni som förstår, otroligt mycket som hänt.

I själva verket så är det så att jag har varit alldeles för lat för att skriva. Ungefär som P. Diddy. Kvalitén finns lixom inte där. Om jag nu skriver något så blir det inte läsvärt. Det är som att lyssna på Rix Fm, dag ut och dag in. Samma gamla skit igen, igen och igen.

Vi har i alla fall tagit oss i kragen nu och införskaffat en bil. Äntligen!

Nu när det är vår, är det skönt att ha bil. Under vintern är det nästan lättare att åka buss. Man slipper få blåa fingrar av att stå och skrapa rutor utan handskar, när det är 30cm tjockt islager på rutan. Man slipper skaka tänder till en fläkt som det tar 45 min innan den börjar producera en temperatur som är över två grader celsius.

Bilen är however förbannat fin och finns att se här: http://www.garaget.org/?car=89485


Vid skymning så tar sig Sundsvalls Drakar an Södertäljes kungar i the spåårthall. Kanske tredje raka och La Finale väntar. Verkar nog som om att dom grejjar det. Basketen är ju snart slut här i Sverige och i USA och NBA så börjar slutspelet snart. Väldigt intressant kommer det att bli.


Redan här så blev det lite Per Gessle över det, dvs helt totalt ointressant och värdelöst.

I vilket fall som helst så är vädret underbart just nu och jag känner att sommaren 2008 kommer att blir riktigt bra. Cashen rullar in stabilt och allt känns riktigt förbannat bra.


Peace out och Shululu på er så ses vi när vi ses och läses då jag skriver.

Yours truly // Göran Pährsson (persiskt uttal)

Presentation

Omröstning

Kommer 2009 innebära ett bättre liv för dig?
 Bättre liv? Näe skulle inte tro det!
 Ja kanske, om jag nu hade ett liv
 Jag kan ju alltid hoppas!
 Ja, jag kommer att försöka få ett bättre liv
 Självklart kommer det bli bra, vad trodde du?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards