Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av Fredrik - 5 oktober 2007 18:50

Näe seriöst alltså, jag hade tänkt att ha denna blogg som en seriös tankedagbok, med saker och ting som händer i mitt liv och så. Dock är mitt liv så fucking ointressant att det inte finns någon som vill läsa om en patetiskt slavarbetande, skattebetalande och helt vanlig "svensson". Det finns dock vissa ljusglimtar som skiner upp ibland och då kan även jag göra det. Ta bara Britney Spears som ett exempel, vilken jävla blådåre. Hon gör mig glad eftersom det skrivs så otroligt mycket skit om henne och hon verkar minst sagt ha ett ännu mer patetiskt liv än mig själv!Spelade träningsmatch igår, för er som inte vet vem fan jag är så handlar detta om basket. Vi åkte på så jävla mycket stryk att det var fan synd om dom som mötte oss att dom fick se oss spela så tragiskt. Om inte annat var det synd om publiken som fick se tragisk basket från våran sida. Däremot spelade våra motståndare fin och underhållande basket. Jag gjorde dock mitt bästa där ute på planen, synd att den största delen av mina lagkamrater inte ens försökte. Störde mig grymt mycket på två av dom.Soffan som man beställde för ett par veckor sedan har äntligen kommit idag, har inte ens sett den själv, men det blir spännande, lägger väl upp en bild eller nått senare. Peace så länge, back 2 work.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Kommer 2009 innebära ett bättre liv för dig?
 Bättre liv? Näe skulle inte tro det!
 Ja kanske, om jag nu hade ett liv
 Jag kan ju alltid hoppas!
 Ja, jag kommer att försöka få ett bättre liv
 Självklart kommer det bli bra, vad trodde du?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards