Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av Fredrik - 18 oktober 2007 12:43

Fick just en artikel utav mina kära kollega på msn. Den finns på Dagbladet. Ni kan läsa om den här .

Alltså helt fucking jävla seriöst. Vem bryr sig egentligen.

Det här med avvikande sexualiteter är inte riktigt min grej. Man kan nästan kalla mig för homofob. Visst du får vara bög eller flata för min del, så länge jag slipper ta del av det och slipper se dig stå och tokhångla som en vild grobian på någon krog. Om du dessutom byter kön, så vill jag helst slippa läsa om det i en dagstidning. För vem bryr sig egentligen. Dessutom varför hålla på och krångla. Alltså du föddes som man. Gilla läget bara. Moder natur beslutade att du skulle vara man, then be a man!

Nej nej, lägg dig på operationsbordet och be doktor dinkelstein operera bort din lilla penis, för du byter säkert kön av den anledningen. Moder natur gav dig en alldeles för liten snopp. Och den enda gången du fick komma till, så blev tjejen missnöjd. När du sedan blev homosexuell så var det inte en enda som kände sig nöjd med det lilla könorgan du föddes med.

Därav beslutet att göra om dig till tjej.

Du kommer aldrig att bli en tjej till 100%, det går liksom inte anatomiskt. Du kommer aldrig att ha en livmoder, aldrig få mens. Det är det tjejer får och det är därför dom är så svår att ha att göra med.

Humörsvängningarna du kommer att få är av all östrogen du kommer att stoppa i dig för att bli av med din basröst.

Patetiskt!


Nu kommer folk tycka att jag är trångsynt och dum i huvudet. Here I am.

Jag tycker bara att detta är att gå över gränsen. Just att göra ett reportage om det i tidningen. Tror man att man ska få något sorts medlidande, eller att det är någon jävla kontaktannons att vara på ett stort uppslag i en tidning?


Nej nu blev jag bara deprimerad och förbannat.

Slash my wrist, slash my wrist. Kill myself, kill myself, som Pablo Fransisco skulle sagt.

Fred på jorden utan könsbytar människor.


Av Fredrik - 18 oktober 2007 12:24

Tv4 har ett program som ni kanske känner till som heter fredag hela veckan.

Jag tänkte starta ett tv-program som heter torsdag halva veckan, som istället för att göra narr av svenska kändisar, så gör jag narr av svenska folket. Tror ni det skulle fungera. Till att börja med skulle jag imitera mig själv, vilket kan vara ganska svårt då jag är en väldigt komplex person, med många väldigt svårimiterade bravurer. Det räcker inte riktigt till att vara sig själv om man skall imitera sig själv, så det gäller att man lägger ner lite extra tid. Därför tänkte jag nu börja analysera mig själv, inför detta projekt. Tar med mig mobilkamera, då det inte finns budget för ett kamera team ännu. Samt anteckningsblock, för att anteckna hur jag reagerar och uppför mig bland civiliserade svenskar och invandrare. Det där lät fel. Ungefär som om invandrare inte skulle vara civiliserade. (nej jag är inte rasistisk alls). Men vissa invandrare är inte ett dugg civiliserade. Men detär inte jag heller så vad fan spelar det för roll.


Oj, just nu slog det mig att om jag ska filma mig själv så kommer jag inte att uppträda normalt eftersom jag kommer att gå med en mobil framför mig hela tiden, samt att det kanske inte blir så kul med en film där jag mest sitter och skriver i ett anteckningsblock. Mitt projekt sprack. Men jag kommer säkert på ett nytt. Hade tänkt mig att en dag bli rik.

Min släkt, dvs mamma, pappa, mormor och morfor m.m, har alltid lärt mig att pengar är inte allt. Jag tycker att dom har fel. Pengar betyder mycket idag. Pengar gör allt så mycket enklare. Titta på barnen i Rwanda, dom har inga pengar. Har dom det bra? Nej dom har ingen mat, kan inte bo på lyxhotell, köra ferrari till vattenbrunnen, eller köpa en lyxyacht. Det kan man om man har pengar. Mycket pengar!


Jag tror i grund och botten att alla vill ha mycket pengar, till och med dom som redan har mycket pengar. Dom vill ha mer. Jag vill också ha mer. Fast jag har inte mycket. Men jag har så jag klarar mig. Jag har tydligen så mycket pengar att jag kan skänka pengar till dom som inte har så mycket pengar. Funderade en kort stund om detta verkligen var nödvändigt. Det tog ca: 3,2 sek innan jag insåg att: ja jag kan faktiskt dela med mig lite.

Även om det inte är mycket så ger jag i alla fall lite pengar till något barn i världen så att den kan få lite vatten. Jag skulle vilja ge dom en ½ liters flaska Loka med smultron/citron eller nått. Kan ni tänka er en liten Kenyan dricka kolsyrat vatten som smakar smultron. Dom har inte ens smultron i Afrika. Det skulle nog se roligt ut.

Nej back till Work som jag säger.


Över ut och under. Eder tokstolle, dubbla snedstreck Fredrik

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Kommer 2009 innebära ett bättre liv för dig?
 Bättre liv? Näe skulle inte tro det!
 Ja kanske, om jag nu hade ett liv
 Jag kan ju alltid hoppas!
 Ja, jag kommer att försöka få ett bättre liv
 Självklart kommer det bli bra, vad trodde du?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards