Direktlänk till inlägg 18 oktober 2007

Homosexuell, Transsexuell, Heterosexuell

Av Fredrik - 18 oktober 2007 12:43

Fick just en artikel utav mina kära kollega på msn. Den finns på Dagbladet. Ni kan läsa om den här .

Alltså helt fucking jävla seriöst. Vem bryr sig egentligen.

Det här med avvikande sexualiteter är inte riktigt min grej. Man kan nästan kalla mig för homofob. Visst du får vara bög eller flata för min del, så länge jag slipper ta del av det och slipper se dig stå och tokhångla som en vild grobian på någon krog. Om du dessutom byter kön, så vill jag helst slippa läsa om det i en dagstidning. För vem bryr sig egentligen. Dessutom varför hålla på och krångla. Alltså du föddes som man. Gilla läget bara. Moder natur beslutade att du skulle vara man, then be a man!

Nej nej, lägg dig på operationsbordet och be doktor dinkelstein operera bort din lilla penis, för du byter säkert kön av den anledningen. Moder natur gav dig en alldeles för liten snopp. Och den enda gången du fick komma till, så blev tjejen missnöjd. När du sedan blev homosexuell så var det inte en enda som kände sig nöjd med det lilla könorgan du föddes med.

Därav beslutet att göra om dig till tjej.

Du kommer aldrig att bli en tjej till 100%, det går liksom inte anatomiskt. Du kommer aldrig att ha en livmoder, aldrig få mens. Det är det tjejer får och det är därför dom är så svår att ha att göra med.

Humörsvängningarna du kommer att få är av all östrogen du kommer att stoppa i dig för att bli av med din basröst.

Patetiskt!


Nu kommer folk tycka att jag är trångsynt och dum i huvudet. Here I am.

Jag tycker bara att detta är att gå över gränsen. Just att göra ett reportage om det i tidningen. Tror man att man ska få något sorts medlidande, eller att det är någon jävla kontaktannons att vara på ett stort uppslag i en tidning?


Nej nu blev jag bara deprimerad och förbannat.

Slash my wrist, slash my wrist. Kill myself, kill myself, som Pablo Fransisco skulle sagt.

Fred på jorden utan könsbytar människor.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrik - 8 februari 2009 21:35

Ja, det är sant såsom rubriken lyder. Detta blir det sista inlägget på den här bloggen från mig. Men det kommer inte att vara det sista jag bloggar. Nej nej, ni behöver inte få en hjärtinfarkt, panikångest och hela den biten. Ni kommer fortfarande at...

Av Fredrik - 6 februari 2009 21:49

Nej men hej. Det var ett tag sedan nu va? Ja, jag vet, ni har checkat in här med förhoppningarna om att jag skrivit något nytt. Nu har det ju inte direkt varit så. Jag har inte haft så mycket att skriva om direkt. Inte mycket som har hänt sedan sist...

Av Fredrik - 2 februari 2009 13:35

Jaha, då var man här igen då. Tiden går ju som ni alla vet framåt. Det gör väl min träning också, men med vissa konsekvenser. Var och spelade basket i fredags, (fortfarande inte med det basketlag, som jag så småningom skall försöka lokalisera) efter ...

Av Fredrik - 29 januari 2009 14:09

Yes, Ume bo:n är tillbaka in action. Jag känner att jag måste dela med mig utav gårdagens händelse. Det började med att jag begav mig till IKSU, för att träna lite. Väl där så såg jag den affischen igen för uttagning för basketlaget. Dom hade ju fakt...

Av Fredrik - 26 januari 2009 21:52

Yes, då har man lagt ner lite stålar på ett gymkort. Inte vilket gymkort som helst, utan ett gymkort på IKSU. Nordens största gym, med 20 000 kvm, av "lyfta skrot grejjer", träningscyklar, aerobics, basket, bandy, beachvolley-planer. Det är så sjukt ...

Presentation

Omröstning

Kommer 2009 innebära ett bättre liv för dig?
 Bättre liv? Näe skulle inte tro det!
 Ja kanske, om jag nu hade ett liv
 Jag kan ju alltid hoppas!
 Ja, jag kommer att försöka få ett bättre liv
 Självklart kommer det bli bra, vad trodde du?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards