Direktlänk till inlägg 11 oktober 2007

Snö idag?

Av Fredrik - 11 oktober 2007 09:42

Det snackades om snö idag och det snöar lika mycket som påven har sexuellt umgänge. Här i "glada" Sundsvall så snöar det iaf inte och jag tror inte att det kommer att göra det heller. nu lär jag säkert få äta upp det utav någon jävel om det nu mot all förmodan skulle komma snö idag. Men då ska ni veta en sak, det skiter jag verkligen i.


Så vad har vi för headlines idag i dagens tidning?

Det står inget nytt om att Björne i Jämtland dött. Jävligt dåligt, det var ju ändå Björne. Han fick bara en liten blänkar i expressen... Tragiskt.


"BRITTAN" är på tapeten som vanligt, alltså inte min tapet, men jag hörde att Arne i trappen bredvid just tapetserat om. Han valde rutig tapet i sovrummet. Britney visar tydligen brösten i sin nya video!! ohhhhh... OCH`? Vem fan bryr sig? Vilken kändis idag har inte visat brösten? Kolla bara på Jenna Jameson, Lola Ferrari, Paris Hilton, Nichole Richie, ja listan kan bli lång. Appropå lång....

Nilen är ju ganska lång också, för er som inte vet så är det en flod. (faktaruta saknas, för mer info använd google.com)

När vi ändå pratar om floder så grät amerikanska skolungdomar floder igår.

Dödskjutning igen på en skola.  Tragiskt. Vad får dom lära sig i skolorna idag egentligen? Hur man bäst skjuter sina klasskamrater och hur man lättast tar ihjäl sig själv efteråt? Nej jag tänker inte var grym och spydig angående detta. Det är tragiskt och jag tror faktiskt att det mesta ansvaret i sig ligger hos föräldrar och skola. Denna ungdom måste ha mått riktigt dåligt psykiskt när man begår något av detta slag.


En till person som måste ha psykiska problem är Riksdagsledamoten Cecilia Wikström som åkt taxi för 10 000 kr mellan STHLM och Uppsala.. För skattebetalarnas pengar, fifan vad omoget, betala själv ditt lilla pucko. Du har förfan 52000kr/mån... Dessutom har du en lägenhet i Stockholm, sen så går det tåg, som du påstår vara inställt.. BUSS då?? Det går bussar titt som tätt mellan STHLM och Uppsala. Sämst. Det är väl knappas första gången någon i riksdagen åkt taxi för skattebetalarnas pengar, men nu börjar jag tappa tålamodet. Jag tycker hon kan betala tillbaka från egen kassa... Det är det minsta hon kan göra.. jävla idiot.


Okej jag är inte så arg som det verkar, men jag blir bara så irriterad, det har jag blivit väldigt lätt den senaste tiden, är det någon sorts ålderskris eller vad är det frågan om? Skärpning nu (slår mig själv i ansiktet och till följd av det blir jag faktiskt irriterad på mig själv) Så var den onda cirkeln sluten. Inser strax därefter att det är mig själv jag blir förbannad och irriterad på. (dunkar huvudet i skrivbordet, då jag är så jävla irriterande) Mina arbetskamrater börjar nog fundera på  om det var nyligen jag blev utsläppt från psyket. F.Y.I har aldrig suttit där!

Dock kan det finnas en viss risk att jag skaffar klippkort i framtiden.


På jobbet rullar det självklart på, utbildning idag i nytt program, säger inget mer då det är så ointressant för er läsare.


Funderar på om mina grannar börjar störa sig på att vi alltid kollar på film eller någon TV serie klockan ett på natten, på ganska skapligt hög volym. (måste få den rätta känslan). Eller så är dom redan döva. Det är så att där vi bor så bor det även en hel del pensionärer, så dom kanske har nedsatt hörsel, eller så går dom på sömnpiller vid det här laget. Undra hur det blir med den nya hemmabio anläggningen som snart skall införskaffas. Fast först och främst så måste det investeras i en ny htpc. Har hittat en nu och tänkte råna min lillasyster, men betalar tilbaka sedan på obestämd tid, dvs en månad ungefär. Om jag bara får tag på henne. Hon vägrar svara. Undra om jag gjort något dumt? Jag kan faktiskt inte rå för att jag bara måste slå på henne lite ibland. Hon var föressten hemma hos oss igår, ska installera om hennes dator, uscha vad drygt. Men, men det är väl bara att ta tag i saken och göra det. Hon är ändå så cepe så hon nu eventuellt skall låna ut pengar till mig.


Aja estocolmo till helgen i alla fall. Åker med min nedgraderade vapendragare och svarta tokstolle Marc. Kul att få coacha med honom igen. Besök även hans blogg, finns som favorit på min sida (REKLAMPAUS)


Nej nu är det dags att jobba igen.. See ya later!



 
 
Frugan

Frugan

11 oktober 2007 11:31

Fan vad bra att du skriver om nyheterna, så slipper jag gå in på aftonbladets hemsida som för övrigt alltid laggar på min dator.. :/
Nu ska jag sälja lite verktyg hade jag tänkt. Puss!

http://carolineflyborg.bloggagratis.se

 
Din flickvän kanske? ;p

Din flickvän kanske? ;p

11 oktober 2007 15:11

NU snöar det faktiskt! Tji fick du! :)

http://carolineflyborg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrik - 8 februari 2009 21:35

Ja, det är sant såsom rubriken lyder. Detta blir det sista inlägget på den här bloggen från mig. Men det kommer inte att vara det sista jag bloggar. Nej nej, ni behöver inte få en hjärtinfarkt, panikångest och hela den biten. Ni kommer fortfarande at...

Av Fredrik - 6 februari 2009 21:49

Nej men hej. Det var ett tag sedan nu va? Ja, jag vet, ni har checkat in här med förhoppningarna om att jag skrivit något nytt. Nu har det ju inte direkt varit så. Jag har inte haft så mycket att skriva om direkt. Inte mycket som har hänt sedan sist...

Av Fredrik - 2 februari 2009 13:35

Jaha, då var man här igen då. Tiden går ju som ni alla vet framåt. Det gör väl min träning också, men med vissa konsekvenser. Var och spelade basket i fredags, (fortfarande inte med det basketlag, som jag så småningom skall försöka lokalisera) efter ...

Av Fredrik - 29 januari 2009 14:09

Yes, Ume bo:n är tillbaka in action. Jag känner att jag måste dela med mig utav gårdagens händelse. Det började med att jag begav mig till IKSU, för att träna lite. Väl där så såg jag den affischen igen för uttagning för basketlaget. Dom hade ju fakt...

Av Fredrik - 26 januari 2009 21:52

Yes, då har man lagt ner lite stålar på ett gymkort. Inte vilket gymkort som helst, utan ett gymkort på IKSU. Nordens största gym, med 20 000 kvm, av "lyfta skrot grejjer", träningscyklar, aerobics, basket, bandy, beachvolley-planer. Det är så sjukt ...

Presentation

Omröstning

Kommer 2009 innebära ett bättre liv för dig?
 Bättre liv? Näe skulle inte tro det!
 Ja kanske, om jag nu hade ett liv
 Jag kan ju alltid hoppas!
 Ja, jag kommer att försöka få ett bättre liv
 Självklart kommer det bli bra, vad trodde du?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards