Direktlänk till inlägg 10 oktober 2007

Rubriker!!

Av Fredrik - 10 oktober 2007 10:47

Alltså jag blir bara så full i skratt.

När man läser tidningarna idag så behöver man i stort sett inte köpa tidningen nästkommande dag, för det står samma skit i stort sett. Alltså Värdetransportrån, Madeleine fallet, Brat ungdomsmordet i STHLM, Britney Spears hit och dit.

Gick in på expressen och högst upp på sidan möts jag av: "Björn påkörd i Jämtland - träffades av plogen". SHIT FAN har Björne dött? Det måste ha varit dagens höjdpunkt alltså. För allt det andra är samma jävla sak. Dessa BRATungar i våran hederliga kungliga huvudstad (märk ironi), står det om varenda dag. Har man följt det hela så inser man snabbt att det är inte mycket i skillnad mellan artiklarna. Ja visst nu är det två som är huvudmisstänkta, igår var dom fyra, men skitsamma. Så roligt att läsa om dessa ungar som började bråka om en tjej. Dessa "barn" har inga egentliga problem, rika jävla snorungar som åker till Hamptons, Ibiza eller Kos 96 ggr per år och går i märkeskläder som motsvarar en vanlig svenssons årslön. Snacka om att dom tar över Sverige, dom har pengar, nu börjar dom mörda också. För vaddå? Ett litet svartsjukedrama, kan ni tänka er vad som händer om ni skulle repa deras pappas nya porsche? Snacka om att bli slaktad.


Sen Madeleine fallet: HITTA UNGJÄVELN någon jävla gång, alltså visst det är hemskt, det som är det ironiska är att media hela tiden hittar på nya saker att skriva om detta, samt att dom ändrar ståndpunkt. Ena dagen är det föräldrarna som är skyldiga, andra dagen ett kort på en unge på ryggen på ngn jävla indonesisk kvinna (det skulle kunna vara vilket barn som helst) dan efter det är det vännerna som är skyldiga, nästa dag föräldrarna igen och den här gången är det verkligen dom som är skyldiga. Så är karusellen igång igen. Börjar bli jävligt tröttsamt. Men Aftonbladet och Expressen tjänar en jävla massa pengar iaf, och det är ju bra?!?


Värdetransport rån: Börjar fan bli en sport snart. Vem kommer över mest och vilka klarar sig? Tur att man inte kör en sånn värdetransportbil. Jobbigt att hela tiden bli avbruten i sitt jobb faktiskt.


Sist men inte minst alla våras egna Britney Brittan Spears: Finns det någon kändis som har mer headlines i våra tidningar och tidningar världen över. Britney bojkottar killar, älskar med sin hund, slår sina barn, knarkar morötter, ja fan allt skrivs. Britney sket på en bekants toalett. Korven var 7 cm lång och vägde 22 gram... VEM FAN BRYR SIG!!!

Sen har vi britney fan:et Chris Crocker som ingen kan missat efter alla videoklipp på youtube. Shit killen har problem! Är han gay eller är han kär i Britney, svårt att säga, tror att det är både och!


Aja återkommer om jag har något mer på hjärtat

Peace & ärtor

http://www.youtube.com/watch?v=GqtjOn9qVg4  
 
Ingen bild

Elroy

10 oktober 2007 16:11

Fan vilken trist blogg. :(

Orka att du klagar kommentarer på andras också!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrik - 8 februari 2009 21:35

Ja, det är sant såsom rubriken lyder. Detta blir det sista inlägget på den här bloggen från mig. Men det kommer inte att vara det sista jag bloggar. Nej nej, ni behöver inte få en hjärtinfarkt, panikångest och hela den biten. Ni kommer fortfarande at...

Av Fredrik - 6 februari 2009 21:49

Nej men hej. Det var ett tag sedan nu va? Ja, jag vet, ni har checkat in här med förhoppningarna om att jag skrivit något nytt. Nu har det ju inte direkt varit så. Jag har inte haft så mycket att skriva om direkt. Inte mycket som har hänt sedan sist...

Av Fredrik - 2 februari 2009 13:35

Jaha, då var man här igen då. Tiden går ju som ni alla vet framåt. Det gör väl min träning också, men med vissa konsekvenser. Var och spelade basket i fredags, (fortfarande inte med det basketlag, som jag så småningom skall försöka lokalisera) efter ...

Av Fredrik - 29 januari 2009 14:09

Yes, Ume bo:n är tillbaka in action. Jag känner att jag måste dela med mig utav gårdagens händelse. Det började med att jag begav mig till IKSU, för att träna lite. Väl där så såg jag den affischen igen för uttagning för basketlaget. Dom hade ju fakt...

Av Fredrik - 26 januari 2009 21:52

Yes, då har man lagt ner lite stålar på ett gymkort. Inte vilket gymkort som helst, utan ett gymkort på IKSU. Nordens största gym, med 20 000 kvm, av "lyfta skrot grejjer", träningscyklar, aerobics, basket, bandy, beachvolley-planer. Det är så sjukt ...

Presentation

Omröstning

Kommer 2009 innebära ett bättre liv för dig?
 Bättre liv? Näe skulle inte tro det!
 Ja kanske, om jag nu hade ett liv
 Jag kan ju alltid hoppas!
 Ja, jag kommer att försöka få ett bättre liv
 Självklart kommer det bli bra, vad trodde du?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards