Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Fredrik - 6 februari 2009 21:49

Nej men hej.

Det var ett tag sedan nu va? Ja, jag vet, ni har checkat in här med förhoppningarna om att jag skrivit något nytt. Nu har det ju inte direkt varit så. Jag har inte haft så mycket att skriva om direkt. Inte mycket som har hänt sedan sist faktiskt. Tränat har jag  gjort. Jag har även påbörjat mitt spänstprogram. Dvs jag skall då försöka mig på att kunna hoppa högre. Detta kommer då att hjälpa mig till att spela korgboll lite mer effektivt.

Windmill är målet och jag skall klara av det.


Idag har jag faktiskt varit på arbetsintervju på manpower. Det verkar som om jag kommer att få det jobbet. Vad jag kommer att göra där avhåller jag mig från att säga än så länge, tills jag har det bekräftat att jag har fått jobbet. Som ni vet så står manpower för rekrytering och uthyrning av personal till olika företag. I det här fallet så är det uthyrning som gäller. Jag tror i alla fall på  att jag kommer att få det. Kändes hemskt bra på intervjun. Hemskt är ju egentligen inte rätt ord, för det var ju verkligen inte hemskt. Utan det kändes riktigt bra, kanske får det att låta lite mer glorifierat. Det är ett ord som man inte använder så ofta.


Skottat snö har jag också gjort. Det snöade ca 4 dm snö från gårdagsmorgonen tills imorse. Jag har varit ut lika många gånger som det har snöat decimeter också. Jobbigt är det.

Varför skottar jag då, kanske ni undrar?

Jo eftersom vi bor i ett boklok hus, dvs IKEA har byggt denna bostad, så är det 6 st lägenheter i varje hus. Så var 6:e vecka är man gårdsansvarig och måste skotta, sanda osv efter behov. Denna vecka är det då våran tur att vara gårdsansvariga. Självklart skall det komma nästan en halvmeter snö då. Men det är lite variation som får en att göra någon sorts nytta i alla fall.


Mycket mer än så har faktiskt inte hänt. Allt går som det har gjort innan. Basket karriären är fortfarande lite på is, men jag spelar för fullt på IKSU:s pass basket mix. Men laget har jag inte tränat med ännu. Har inte sett till dom något på utsatt tid.


Näe nu skall jag väl göra det vanliga, se lite på televisionsapparaten.

Tack och hej, trevlig helg.


// eder konsult.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Kommer 2009 innebära ett bättre liv för dig?
 Bättre liv? Näe skulle inte tro det!
 Ja kanske, om jag nu hade ett liv
 Jag kan ju alltid hoppas!
 Ja, jag kommer att försöka få ett bättre liv
 Självklart kommer det bli bra, vad trodde du?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards