Alla inlägg den 12 november 2007

Av Fredrik - 12 november 2007 12:01

Just nu känns det jobbigt att heta Fredrik Thavenius.

Funderar starkt på att byta namn till Olov Andersson, eller Örjan Svensson.

Jag känner mig trött, sliten och allmänt uppgiven. Just nu vill jag bara ha semester. Det är snart dags. Jag kommer som jag nämt tidigare att få semester över jul och nyår. Men jag kommer även att semester mellan den 23 & 29 nov. Då ska jag inte göra ett skit. Att jobba på Telia är väldigt ansträngande, det är sjukt jobbigt att sitta och spela nätspel hela dagarna och svara i telefon. Jag behöver semester för att komma ur det här träsket med nätspel. Grafiken på dessa är från 1800-talets mitt och har man spelat ett, så har man spelat alla. Dom är fan i mig likadana allihop. Jag tycker synd om dessa matforsbor som inte kommit så långt i utvecklingen tekniskt sett och har tv spelskonsoller med denna grafik. Ge dom ett playstation 1 och dom kommer att säga "wooow"! Vilken grafik.


Helgen har varit fartyfylld, med basket, basket och återigen basket. I lördags var det basket i Bollnäs. Igår så var det basket i Sundsvalls Sporthall, även kallad Sundsvall Arena numera. Två matcher avverkades, sekretariat satt jag i den första och jag dömde den andra.

Det är en utav anledningarna till varför jag vill ha semester. Semester för svenskar förknippas ofta med husvagn på någon camping i Östanskär el. dyl.

Men för mig förknippas det med soffa, i vertikalt läge med bra film alt. tv-serier. Att inte göra så mycket, utan att njuta av den tid man har och de tider man inte behöver passa.


Jag har påbörjat en sorts av nedräkning utav de dagar som är kvar innan semestern. Känns väldigt stressande just nu. Jag har dessutom inte så mycket att skriva om i dagsläget. Så jag skiter i det här och återkommer lite senare.


Mannen som hänger tajt


//Fredrik Thavenius

Presentation

Omröstning

Kommer 2009 innebära ett bättre liv för dig?
 Bättre liv? Näe skulle inte tro det!
 Ja kanske, om jag nu hade ett liv
 Jag kan ju alltid hoppas!
 Ja, jag kommer att försöka få ett bättre liv
 Självklart kommer det bli bra, vad trodde du?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards