Alla inlägg den 8 november 2007

Av Fredrik - 8 november 2007 10:51

Nu känns det som om råttet är mågat, eh, nej måttet är rågat!

Vad betyder det egentligen? Varför säger man ens så?

Jag känner i alla fall att jag måste ta ställning, uttrycka min frustration  vara min livskamrat trogen och stå upp för demokratin!

Gud, så mäktigt det blev.


Dessa infernaliska kramforsbor. Nu har dom börjat kritisera bloggar också.

Det som är lätt att glömma när man bor i kramfors är att man själv hängt ut personer på sin hemsida under den förra säsongen. Då syftar jag på lag från Sundsvall. Detta handlade om en blogg som är skämtsamt skriven och där inte något är på direkt allvar. Den som inte kan se det, bör gå en kurs i humor och lära sig vad ordet ironi verkligen står för.

Däremot när man lägger upp saker och ting på en hemsida där ett lag/ disponeras och exponeras, så kan man verkligen inte gå till angrepp emot spelare, coacher och styrelsemedlemmar. Där representerar man en förening och detta skall alltså skötas proffesionellt.

Om man däremot för en sorts dagbok som en blogg dock är så bör man alltså kunna skriva saker och ting, dock utan att göra någon illa.

Hur man då från Kramfors ens har mage att klaga, då man på sin egna sida lagt ut bilder och kommenterat under den förra årets gångna säsong. Det är enligt mig väldigt mycket dubbelmoral. "Vi" får prata skit om andra, men fan och hans moster om någon pratar skit om "oss".

Skärp er, dress man har bra priser på dessa!

Jag är också tränare, men jag kan väl även få ha ett privatliv och representerar inte min förening här på min blogg, utan här skriver jag som privatperson om vad jag tycker och tänker.

Hur jag reflekterar min syn på saker och ting. Det har inget med mig som tränare att göra. Två helt skilda saker.

Jag kan mycket väl sitta här och prata om basket, men jag väljer att inte blanda in det då jag måste tänka på vad jag skriver.

Visst kan vi alla be om ursäkt och jag ber verkligen om ursäkt om jag trampat någon på tårna, men kom gärna till mig och säg det istället för att gå omvägar.

Jag vill dock också ha en ursäkt från en viss person ang personangrepp som vi från föreningens sida har skickat mail om, men ingen åtgärd togs, mailet verkade även ignoreras!


Så var det klart, och härmed kommer nog aldrig Kramfors mer att nämnas i min blogg. Vissa kan ju bli sur för att det kommer upp som sökresultat på google och yahoo. Synd att stjäla uppmärksamhet från en förening på det viset! Ber om ursäkt för det också.


Tack så länge, hoppas vi ses någon gång under detta århundrade!

Eran brutale och hänsynslöse!!


Presentation

Omröstning

Kommer 2009 innebära ett bättre liv för dig?
 Bättre liv? Näe skulle inte tro det!
 Ja kanske, om jag nu hade ett liv
 Jag kan ju alltid hoppas!
 Ja, jag kommer att försöka få ett bättre liv
 Självklart kommer det bli bra, vad trodde du?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards